Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

29. 7. 2020Tisková zpráva

Opel i v období COVID krize vykazuje zisk!

Operativní zisk německé automobilky za první pololetí roku 2020 dosáhl výše 110 milionů EUR.


Nový Opel Mokka: Vůz plný energie!“

I když evropský automobilový trh je brutálně zasažen krizí COVID-19 - v prvních šesti měsících roku 2020 se v Evropě registrováno o téměř 40 % méně aut než před rokem – Opel bojuje a na rozdíl od řady silných konkurentů se drží v černých číslech: Během prvních šesti měsíců Opel vykázal operativní zisk ve výši 110 milionů EUR!

„Opel už pět pololetí za sebou vykazuje zisk, což je po předchozích dvou dekádách ztrát a s přihlédnutím k obrovskému zásahu vinou COVID-19 úžasný výkon,“ říká Michael Lohscheller, generální ředitel německé automobilky. „Není ale vyhráno – je zjevné, že krize je celosvětová a globální ztráty prosperity se v celé šíři teprve projeví. Realisticky řečeno: Virus není poražen, ještě nejsme na konci pandemie. Čelíme největší výzvě v celém poválečném období!“

Výhodou Opelu je, že v řadě ohledů je do nadcházejícího nesmírně náročného období dobře vybaven: Zanedlouho vyjedou nové lákavé modely (skvělým dokladem může být nová Mokka), Opel udělal největší pokrok ve snižování flotilových emisí, plní už dříve jasně definovaný plán elektromobility a stále také investuje do budoucnosti – například do zavedení výroby bateriových článků v továrně v německém Kaiserslauternu Opel vyčlenil dvě miliardy EUR! V mateřském závodě v Rüsselsheimu se v roce 2021 začne vyrábět Astra zcela nové generace (a z tohoto závodu bude vyjíždět i model sesterské značky DS), v továrně Opelu v Eisenachu byla docela nedávno zahájena výroba hybridního modelu Grandland X Hybrid s pohonem předních kol.

Pro německou automobilku prostě i v době největší krize automobilového sektoru stále platí strategie: Opel bude trvale ziskový, elektrický a globální! Po nedávném návratu do Ruska se Opel začíná prosazovat v Japonsku a v plánu jsou i další dosud neobsazované destinace.

Detailní komentář ředitele Opelu Lohschellera k pololetním výsledkům Opelu je zde: Despite Corona: Opel/Vauxhall remains profitable in first half of 2020

Ilustrační snímky lze stahovat ze stránek: int-media.opel.com

Opel
Opel je jedním z největších evropských automobilových výrobců. Značku založil Adam Opel v německém Rüsselsheimu v roce 1862 a už v roce 1899 začala společnost vyrábět automobily. Od srpna 2017 je Opel součástí koncernu Groupe PSA. Spolu s anglickou sesterskou značkou Vauxhall je Opel zastoupený na trzích více než 60 zemí světa a v roce 2018 prodal přes milion automobilů. Opel momentálně implementuje svoji strategii elektrifikace pro zabezpečení svého trvalého úspěchu a v zájmu naplnění požadavků zákazníků na mobilitu budoucnosti. Do roku 2024 bude každá evropská modelová řada značky Opel zahrnovat elektrickou verzi. Tato strategie je součástí strategického plánu PACE!, který má Opel přetvořit na trvale ziskovou, globální a elektrifikovanou značku.

Více na:
https://int-media.opel.com